2007/08/02

道行未夠

我承認,我,道行未夠...

呢個禮拜,見識到有 d 人真係可以在毫無利益衝突的情況底下,都做 d 反骨的行為....

我,道行未夠,Too Simple, Sometimes Naive....

小女子的工作環境有別於一般商業機構,其實冇咩權力鬥爭,因為你o係公司入面幾有權都好,係搵唔到食o既!想升,唯一方法係做好自己盤生意,同事間什少存在搶客問題,因為每一個客都係自己湊大,同事係好難搶到的,搶得你果個來 d 時間都足夠搵過個客,所以冇咩人會去用呢種方式辣火頭,大家都明白,只要做好自己的業績,請夠人,就冇人可以阻到你升......靠人事、靠踩低人來抬高自己,係唔會上位上得快 d o既... 搞風搞雨又唔會多多張單,只係會犯眾憎...

所以,作為一個師姐,我,係好天真地,以為我攞個心出來,以身作則,就能推已及人,令所有人都有所成長.... 亦因為深知踩低你抬唔高自己,所以我每一句善意的忠告,都係想大家一同成長,有更好的發展,我唔需要虛假的 Appreciation,我只希望能發出一點熱與光,感染到人,大家你好我好,我地成組人日益壯大,就夠

點知... 你攞個良心出來,有人當狗肺... (不過,又好好彩,咁o既人,其實只得一個... 更好彩O既係,公道自在人心,好多人都睇到發生緊咩事...) 為左呢個人的所作所為,我好嬲... 好委屈... 谷氣谷到上心口... 其實我深知冇必要為呢條 PK 動氣... 亦有好多人明白我,但我道行唔夠,比佢激到著 L 晒火,其實我真係好唔鐘意佢o既咀臉同所作所為... 直頭宜得一雙高踭鞋車過去車 Q 死佢

好!你呢條粉腸,你咁 L 囂張,以為師姐冇料到,既然都著晒火,就無謂嘥左團火,今個月我就全心全意全力爆條大數過你睇,話你知,咩叫做好人好品又好數!我同你講,你果 d 低能招數、你o既為人,明眼人都睇到係咩一回事,我鄧你可憐,因為你唔知自己問題O係邊!

我咁大個女從來都冇比人睇唔起過,我就要化悲憤為力量,用我的業績教你做人的道理!頂你丫!

1 則留言:

說...

:)
加油
我相信好人有好報